Am fost contactați de o binecunoscută companie din retail-ul de haine din România.
Compania a deschis peste 50 de magazine în România, magazine a căror suprafață de vânzare este mai mare de 500 metri pătrați.
Problemele semnalate de responsabilul lor de securitate erau legate de:
- Recepția mărfurilor;
- Retururi de haine – uneori fictive;
- Agentul de securitate nu acționa conform procedurilor la declanșarea porților de securitate;
- Posibile fraude interne – marcare pe casă / resetare vânzare din partea casierilor;
- Furt intern de haine – anumite produse scumpe.
Costul cu securitatea, incluzând costul cu firma de pază și pierderile lunare ale magazinului se ridicau la aproape 10.000 lei, lunar.
Soluția SERA :
- Suplimentarea sistemului video cu 2 camere IP și instalarea de soft analiză video pe camerele de supraveghere;
- Negocierea unui contract de monitorizare și interventie cu o companie de intervenție care să includă servicii mai eficiente: 2 patrulări pe zi, timp de intervenție la solicitare – 2 minute;
- Training de securitate pentru angajații magazinului și ai companiei de securitate;
- Dispozitivul de securitate a fost modificat – a fost inlocuita compania de pază umană și programul de lucru.
Costurile estimate cu serviciile de securitate, incluzând costul cu firma de pază și noile pierderi lunare ale magazinului – 7.900 lei.
Eficiența financiară a noii solutii versus soluția existentă: 17% sau un saving de aproape un milion de euro pentru o perioadă de 36 de luni, in cazul in care solutia se aplica pentru toate magazinele.
Beneficiile clientului:
- Eficiență financiară și operatională în utilizarea resurselor;
- Diminuarea suspiciunilor și a riscurilor de furt cu complicitatea angajaților proprii sau a agenților de securitate;
- Verificarea permanentă a standardelor de execuție a serviciilor de către angajați, firma de curătenie și firma de securitate;
- Pot monitoriza și instrui noii angajați, precum și să afle cât lucrează fiecare casier;
- Sistemul de video analiză lucrează singur și poate evidenția doar încălcările de proceduri. Un raport automat se va genera, care este analizat de dispeceri specializați în retail.
- Vor fi capabili să lucreze linistiți, minimizând conflictele, excesele, amenzile, furturile și greșelile umane.
Comments